קידום אתרים בחו"ל
קידום אתרים בחו"ל
גם אם יש לכם מושג לגבי קידום אתרים, בין אם אתם בעלי עסק, עצמאיים, או נותנים שירות בתחום, הרי שהנישה של קידום אתרים בחו"ל, היא סיפור אחר לגמרי. מדובר בשוק בינלאומי, גדול, מאתגר, בעל תחרותיות גבוהה, ועם שינויים ודגשים בכל יעד. בסך הכל קידום אתרים הוא בבסיסו זהה, אולם קידום אתרים באתר אמריקאי למשל, יכול להיות שונה מקידום אתרים בארץ, עם טכניקות שונות.
חשוב להבין כי קידום אתרים בחו"ל דורש תקציבים גבוהים יותר ממה שמקובל בשוק הישראלי, מכיוון שהקהל גדול יותר, התחרות גדולה יותר, ומאתגרת יותר. כמובן שאם רוצים לקדם שירות או מוצר מסוים ברמה מקומית, זה יכול להשפיע לטובה על גובה התקציב, בהשוואה לקידום ארצי או יבשתי, אבל לא תמיד.
קידום אתרים בחו"ל – מה ההבדל מקידום אתרים בארץ?
- ראשית, הגודל: אנחנו רגילים בארץ לטווח קטן, בחו"ל מדובר בטווח הרבה יותר רחב, שכולל בדרך כלל את ארצות הברית ואירופה.
- שני, בחו"ל תהליך בניית הקישורים זהיר יותר ורגיש יותר, ויש לשים לב לבצע תהליכי SEO באפן זהיר יותר.
- שלישית, נושא התקציב לחלוטין שונה. טווח המחירים בחו"ל גבוה הרבה יותר מהתקציבים בארץ, וחשוב לקחת זאת בחשבון, גם מצד הלקוח וגם מצד המקדם.
קידום אתרים בחו"ל – ארה"ב וקנדה
ישראלים רבים שמתעתדים לפתוח עסקים בחו"ל, חושבים על ארה"ב וקנדה, יעדים מרכזיים מבחינה כלכלית ובהחלט כיוון חיובי וטוב להתפתח אליו. קידום אתרים במדינות אלו אינו דומה כלל לקידום הישראלי, וכולל המון אלמנטים מקומיים. במדינות אלו המיקום הגיאוגרפי חזק יותר ורלוונטי לגולשים המקומיים, ולכן יש להכין קמפיינים מתאימים.
קידום אתרים בחו"ל – מרכיבים עיקריים
יש מספר אלגוריתמים שגוגל מתייחס אליהם, בנושא של קידום אתרים. האלגוריתמים האלו הם עולמיים וחשוב לקחת אותם בחשבון ולהבין אותם לעומק:
תוכן בעל ערך מוסף – בשנים הראשונות שכל העולם גילה את נושא קידום האתרים, התכנים היו נמוכים ביותר מבחינת הרמה שלהם, ועיקר המיקוד היה בהזנת מילות החיפוש הרלוונטיות. גוגל עלו על הקטע ונתנו יתר חשיבות לנושא התוכן. אין בעיה לקדם את האתר, אבל לא עם תוכן תת רמה.. המטרה היא לספק לגולש תוכן איכותי, בעל ערך מוסף.
משך שהייה באתר – איך אפשר לדעת אם לגולש באתר יש חווית גלישה חיובית? אחד הפרמטרים הוא משך השהייה באתר. גוגל מאוד מתעדפת אתרים שמשך השהייה בהם גבוה, מכיוון שזה מראה לה שחוויית השהייה באתר חיובית, האתר נראה טוב, מזמין, אינטואיטיבי.
קישורים חזקים – קישורים מאז ומעולם היו אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר לקידום. בשוק העולמי, התחרות על השגת קישורים חזקים גבוהה מאוד, וחשוב להבין את השוק הזה היטב. קישורים חזקים מצביעים על גובה הסמכותיות של האתר.
איך לבחור חברה לקידום אתרים בחו"ל?
אם אתם, כאנשי עסקים לא מכירים את השוק הבין לאומי, ומעוניינים להתקדם אליו, חשוב שתבחרו אנשי מקצוע מתאימים, בעיקר מכיוון שאין לכם ניסיון בתחום. חשוב להבין שחברות קידום אתרים רבות בישראל, לא מוכנות להיכנס לשוק הבינ"ל, בגלל המורכבות והרגישות, הידע שנדרש. חשוב שתמצאו מקדם עם ניסיון בשוק הבין לאומי, בעל ניסיון והבנת השוק הזה, מקדם שכבר ביצע עבודות במדינת היעד שלכם, ואפשר בהחלט לבקש פרויקטים שקודמו בהצלחה.
אנחנו כאן עם כל הניסיון, הידע, המורכבות על מנת לסייע לכם לקדם את האתר שלכם במקצועיות הנדרשת, לשוק הבין לאומי! אנו מכירים את השוק האמריקאי והאירופאי, את מורכבות הקידום ביעדים מקומיים, איזוריים, ארציים ויבשתיים!
קידום אתרים בחו"ל, או קידום אתרים בינלאומי, הוא תהליך המיועד להגדיל את הנראות והנוכחות של אתר אינטרנט במנועי חיפוש בשווקים גלובליים. במקום להתמקד בשוק המקומי, קידום אתרים בינלאומי מכוון להגיע לקהלים במגוון מדינות, תוך התאמה לשפות, תרבויות ומנועי חיפוש שונים.
הבדלים בין קידום אתרים מקומי לבינלאומי
קידום אתרים בינלאומי מציב אתגרים ייחודיים בהשוואה לקידום מקומי. ההבדלים המרכזיים כוללים:
תחרות מוגברת: בשוק הגלובלי, התחרות על מילות מפתח פופולריות היא עצומה, במיוחד בשפות כמו אנגלית, שבהן קיימות חברות רבות המתחרות על אותם מונחים. citeturn0search0
הבדלים תרבותיים ולשוניים: יש להתאים את התוכן והאסטרטגיות לשפות ולתרבויות שונות, כדי להבטיח שהמסרים יהיו רלוונטיים ומובנים לקהל היעד. citeturn0search6
מנועי חיפוש שונים: במדינות מסוימות, מנועי חיפוש מקומיים כמו Baidu בסין או Yandex ברוסיה הם הדומיננטיים, ולכן יש להתאים את האסטרטגיה בהתאם. citeturn0search6
אסטרטגיות מרכזיות לקידום אתרים בחו"ל
מחקר שוק ומילות מפתח בינלאומיות: יש לבצע מחקר מעמיק כדי להבין את הביקוש למוצרים או לשירותים בכל מדינה, ולהתאים את מילות המפתח לשפה ולתרבות המקומית. citeturn0search0
לוקליזציה של תוכן: מעבר לתרגום, יש להתאים את התוכן להקשר התרבותי של כל מדינה, כולל שימוש בביטויים מקומיים, התייחסות למנהגים ולערכים תרבותיים, והתאמת התמונות והעיצוב להעדפות המקומיות. citeturn0search7
מבנה האתר והתאמה טכנית: יש להחליט על מבנה ה-URL המתאים (כגון שימוש בתתי-דומיינים, תיקיות או דומיינים נפרדים) ולהשתמש בתגי hreflang כדי לציין למנועי החיפוש את השפה והאזור הגיאוגרפי של כל דף. citeturn0search4
בניית קישורים בינלאומיים: קישורים מאתרים מקומיים ובעלי סמכות בכל מדינה יכולים לשפר את הדירוג במנועי החיפוש המקומיים. citeturn0search6
אופטימיזציה למכשירים ניידים ומהירות טעינה: במדינות רבות, הגלישה מתבצעת בעיקר דרך מכשירים ניידים, ולכן חשוב להבטיח שהאתר מותאם לניידים ונטען במהירות. citeturn0search1
התאמה למנועי חיפוש מקומיים: במדינות שבהן מנועי חיפוש מקומיים הם הפופולריים, יש להבין את האלגוריתמים והדרישות שלהם ולהתאים את האתר בהתאם. citeturn0search6
אתגרים בקידום אתרים בינלאומי
ניהול תוכן רב-לשוני: תחזוקה ועדכון של תוכן במספר שפות דורשים משאבים וזמן.
הבדלים ברגולציה וחוקים: יש להתאים את האתר והפעילות המקוונת לחוקים ולתקנות המקומיות בכל מדינה.
הבנת התרבות המקומית: חוסר הבנה של התרבות המקומית עלול להוביל לתוכן שאינו מתאים או אפילו פוגעני.
סיכום
קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך מורכב המצריך הבנה מעמיקה של השווקים הבינלאומיים, התאמה תרבותית ולשונית, ואסטרטגיה מותאמת לכל מדינה. עם זאת, עם תכנון נכון וביצוע מדויק, ניתן להרחיב את הנוכחות הדיגיטלית ולהגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם.